کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316362 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سه نکته برای واگذاری پروژه برنامه نویسی

آیا تا به حال به هویت دیجیتال برند خود فکر کرده اید؟ بسیاری از ما برای درک بهتر خدمات و کالای یک برند نامش را در اینترنت جستجو می کنیم. حالا دیگر داشتن یک وب سایت یا صفحه اجتماعی یک انتخاب نیست، بلکه نبود این موارد برند و کسب و کار شما را یک پله به سقوط نزدیک تر می کند. وب سایت ها مانند ویترین دیجیتال کسب و کارها و راه ارتباطی اصلی آنها با مشتریان هستند. وب سایت ها می توانند درگاهی برای کسب درآمد بیشتر و تبلیغاتی موثرتر باشند. با این حال، طراحی وب سایت و پشتیبانی از زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری آن به دانش تخصصی نیازمند است. معمولا در چنین شرایطی و برای انجام پروژه برنامه نویسی ما دست به دامن برنامه نویسان می شویم!

 

چرا واگذاری پروژه برنامه نویسی؟

اگر صاحب یک کسب و کار هستید و بقای کسب و کارتان در دنیای رقابتی امروز برایتان اهمیت دارد، هویت آنلاین و راه های ارتباطی تان با مشتریان و مخاطبان را باید جدی بگیرید. با توجه به حوزه فعالیت تان کسب و کار شما به یک وب سایت، اپلیکیشن یا فرم های ثبت اطلاعات و سفارش های خرید نیاز خواهد داشت. شما می توانید یک تیم از برنامه نویسان را در درون سیستم و برندتان استخدام کنید تا تمامی پروژه های فوق الذکر را به صورت یک کار تمام وقت برایتان انجام دهند. البته چنین شرایطی هزینه بالایی خواهد داشت که معمولا صرف آن برای برند های نوپا، کسب و کارهای محلی و برند های شخصی امکان پذیر نیست. راه حل دوم، برون سپاری این موضوع به افراد و مجموعه های خبره است.

با واگذاری انجام پروژه برنامه نویسی به افراد خبره، شما می توانید با صرف هزینه ای معقول از تجربه و تبحر افراد خبره در این زمینه استفاده کنید. فراموش نکنید که ممکن است در جریان گسترش وب سایت و اپلیکیشن برندتان، به مهارت های خاصی، مانند انجام پروژه سی پلاس پلاس نیاز شود. پیدا کردن افراد قابل اعتماد با این مهارت ها کار چندان آسانی نیست و احتمالا زمان و هزینه زیادی را برای برندتان در پی خواهد داشت. این در حالی است که همکاری با گروه ها و شرکت های فعال در این حوزه، دردسرهای پیدا کردن نیروی کار حاذق در صورت نیاز را برایتان حل می کند. بدین ترتیب بدون وقفه، کسب و کارتان مسیر رشد خود را طی خواهد کرد.

انجام پروژه برنامه نویسی خود را به جاواپرو بسپارید!

 

نکته اول برای واگذاری انجام پروژه برنامه نویسی: اعتماد به افراد خبره

برون سپاری انجام پروژه برنامه نویسی مزایای بیشماری دارد اما اگر این مهم را بر دوش افراد بی تجربه و غیر قابل اعتماد بگذارید، ضررهای هنگفتی به بار خواهد آمد! نکته اول و مهم این است که پیش از آنکه به سراغ برنامه نویسان بروید، دید روشنی از انتظاراتتان داشته باشید. اگر قرار است ساخت و پشتیبانی از وب سایت خود را به یک تیم واگذار کنید، باید دقیقا مشخص کنید که از این وب سایت چه انتظاراتی دارید و از طراحی آن چه هدفی را دنبال می کنید. این موضوع در جزئیات پروژه و به تبع آن، انتخاب فرد یا تیم برنامه نویسان اهمیت دارد.

به عنوان مثال، تصور کنید صاحب یک هتل هستید و قصد دارید انجام پروژه برنامه نویسی طراحی یک وب سایت را برون سپاری کنید. احتمالا شما قصد دارید از طریق وب سایت اطلاعات مختلفی را از کاربر دریافت کرده و آنها را در دیتابیس مجموعه خود ذخیره کنید. به شکل مشابه احتمالا نیاز دارید وب سایت شما طراحی دینامیکی داشته باشد. معمولا در چنین شرایطی زبان برنامه نویسی Php بهترین انتخاب خواهد بود. در این صورت باید به دنبال تیم هایی باشید که در انجام پروژه php تخصص داشته باشند. تیم هایی که قبلا در این حوزه پروژه های موفقی را انجام داده اند و تجربه، تخصص و تعهد آنها نسبت به مشتریانشان از روش های مختلف قابل اثبات است.

 

نکته دوم: مراقب برنامه نویس نماها باشید!

نکته دوم که باید در واگذاری انجام پروژه برنامه نویسی مد نظر داشته باشید، امین و قابل اعتماد بودن مجموعه ای است که انتخاب می کنید. این موضوع به ویژه برای وب سایت هایی که با اطلاعات شخصی کاربران سر و کار دارند یا از طریق فروشگاه آنلاین، به اطلاعات بانکی آنها دسترسی دارند، اهمیت پیدا می کند. برنامه نویس نماها و کلاهبرداران می توانند به راحتی از این طریق هم برای شما و هم برای مشتریانتان مشکلات جدی را به وجود آورند!

 سه نکته برای واگذاری انجام پروژه برنامه نویسی

نکته سوم: تعهد به زمان!

با برون سپاری انجام پروژه برنامه نویسی، معمولا می توانید در زمان صرفه جویی کنید. هر وب سایتی به آپدیت های مختلفی نیاز دارد و مدیریت آن مسئولیت های بزرگ و کوچکی را به همراه دارد که یک تیم حرفه ای، می تواند با هزینه ای به مراتب کمتر، آن را به بهترین شکل برایتان انجام دهد. بنابراین به عنوان نکته سوم توصیه می کنیم به سراغ افرادی بروید که به انجام و تحویل به موقع پروژه ها متعهد هستند.

 

انجام پروژه برنامه نویسی خود را به جاواپرو بسپارید!

مجموعه جاواپرو با سالها تجربه و تخصص در زمینه انجام پروژه برنامه نویسی می تواند به شما در این راه کمک کند. این مجموعه تیمی متشکل از برنامه نویسان مجرب و حرفه ای است که می توانند در کمترین زمان ممکن و با قیمتی منصفانه، پروژه ها را به شکلی دقیق و با کیفیتی ممتاز ارائه دهند. تمامی پروژه های انجام شده در جاواپرو با پشتیبانی عالی و ضمانت تحویل به موقع، عرضه می شوند. این مجموعه در زمینه برنامه نویسی به زبان های مختلف (مانند انجام پروژه جاوااسکریپت، HTML، CSS و غیره) در سه سطح دانشجویی، تجاری و سازمانی فعال است. از جمله سایر خدمات این مجموعه می توان به طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی و شرکتی به زبان اندروید برای انواع پروژه ها اشاره کرد. این مجموعه همچنین در زمینه آموزش زبان های مختلف برنامه نویسی فعال است. در کنار جاواپرو، برنامه نویسی آسان تر از همیشه خواهد بود!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49877 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: رایا تاریخ خبر: 1402/11/23 تعداد مشاهده: 208
کلید واژه ها:
سافت گذر